Geboren en getogen `dutch designers' Richard Sanders en Marcel Stallinga leerden het vak in het pre-digitale tijdperk. Na jarenlang afzonderlijk van elkaar kennis te hebben opgedaan bij verschillende bureaus kruisten hun wegen zo'n tien jaar geleden. De wederzijdse passie voor conceptueel werken op basis van krachtige en communicatieve vormgeving leidde tot de oprichting van Tac'tik [taktiek].

Overtuigd van het feit dat er meer resultaat behaald kan worden door het effectiever inzetten van marketingbudget gaat tac'tik over het algemeen langdurige samenwerkingen aan met klanten.

Door het constant begeleiden van het communicatietraject en het inzetten van opgedane creatieve kennis worden producten en diensten van een onderscheidend imago voorzien.

Als spil in een netwerk van
samenwerkende professionals realiseert Tac'tik uiteenlopende projecten voor een scala aan opdrachtgevers. Tac'tik legt zich niet neer bij het uitsluitend vormgeven van mooie plaatjes maar bouwt marketing/communicatie concepten die kop en staart hebben.

Wij maken merken.

Voor het uitvoeren van opdrachten omringen wij ons met mensen uit disciplines die geselecteerd worden op talent en vakkennis. Tekstschrijvers, fotografen, technici en andere professionals die volgens ons het meest geschikt zijn om een project tot een succesvol einde te brengen. Daarbij blijft de regie in onze handen. Op deze manier realiseren wij de krachtige concepten die maken wie we zijn.
Concepten waarmee onze klanten jarenlang succesvol kunnen ondernemen op basis van hun onderscheidend vermogen.